Herreguuud

Nu var det riktigt länge sedan det kom ett litet
inlägg från mig. Har inte gjort så mycket den
sista tiden förutom att jobbat. Men nu får jag ta
tag i bloggen igen och börja skriva.
Till helgen så blir det full rulle i alla fall. På fredag
så blir det födelsedagsfest hemma hos söta Andrea
som fyller nu på torsdag och på lördag blir det en
till födelsedagsfest för Matilda som redan har fyllt.
Sen på söndag blir det efterlängtade adventsmyset
äntligen hemma hos mig. Jag ska se till att få bakat
lite innan och kanske gjort knäck. I morgon slutar jag
vid 3 så då blir det hem för att fixa och lägga upp bilder
från den senaste tiden. Nu ska jag sova så God natt.

Kajjan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0