Helt seriöst

När i hela fridens namn ska jag sluta vara förkyld.
Min hals har gjort ont sen i fredags och min näsa
började ju rinna typ på fredagen. Och för en gångs
skull har jag tagit näsdroppar precis som man ska
och snytit mig typ varannan minut hela dygnets
timmar sen i fredags. Jag har varit hos doktorn
och fått lite olika mediciner som ska hjälpa. En som
är i pillerformat som ska ta bort allt snor från mina
slemmhinnor och en speciell nässpray med kortison
i. Tror ni något hjälper? NEJ! Jag blir galen. Är jag
inte frisk tills på fredag när jag börjar jobba igen
så får jag panik. Finns inget att göra hemma ju.
Nu ska jag iaf gå ner och fortsätta med tvätten.
Hörs sen.

Kajjan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0